Campagnes

Sales

Bestaande klantrelaties aanzetten tot herhalingsaankoop? Of potentiële nieuwe klanten op ludieke wijze benaderen? Een pakkende salesactie draagt bij aan het succes van het salesteam. Zeker als deze wordt ondersteund door een passende give-away. Soms om persoonlijke aandacht te geven, soms om een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Altijd om commercieel te prikkelen.

Commerciële prikkel nodig?

Marketing

Een sterke marketingcampagne kan de aftrap zijn voor een nieuwe relatie. Of kan klanten bevestigen in hun keuze voor jullie bedrijf. Merkbeleving en verbinding. Daar draait het om. Hoe sterker de premium , incentive of give-away, hoe beter het effect. Maar hoe vind je een premium die helemaal aansluit bij jullie campagnedoelstelling, merkuitstraling of merkidentiteit?



Zet onze Trendspotters aan het werk

Activatie

Doelgroepen activeren. Klanten, medewerkers of fans in beweging krijgen. Van de meest loyale tot nieuwe relaties. En dat vervolgens waarderen. Dat werkt. Maar het vraagt ook om een goed doordachte activatiecampagne, die zorgt voor merkbeleving, salesimpact of effect. Wat je doel ook is, de vraag is; welke gadget of give-away is de wannahave van dit moment?



Trendy wannahaves